IT’S MY BIRTHDAY

Categories Hverdag

dag er dagen her, dagen som bare kommer en gang i året. Det er bursdag, den dagen hvor jeg fyller år. 22 er det store tallet!
 


 

Et par muffins og litt snop, og et hjemmelaget kort som inneholdt penger.
 

Jeg våknet til et stille hus når klokken ringte for å vekke meg. Jeg visste at det var min dag, men alt føltes ut som en helt vanlig morgen. Vanlige rutiner ble gått igjennom, og utenfor rommet sto en liten gave. Så var det å komme seg til arbeid. Der ble jeg møtt av blide mennesker, gode klemmer og fine gratulasjoner. Ja, til og med flotte og fargerike kort som barna hadde laget dagen før.

Gjennom dagen har jeg fått høre mye fint, og fått enda flere tegninger. Til morgen var det noen jenter som satt og tegnet. I det jeg kom forbi fikk jeg streng beskjed om ikke å se bort på dem. Det skulle nemlig være overraskelse. De jobbet iherdig og lenge, og det ble fine resultater til slutt. Tegninger strømmet på, og dagen kunne nesten ikke blitt bedre.
 


 

Alt i alt har det vært en veldig fin dag, og på toppen av det hele kom regnet. Og ikke ble vi bare våte, men det ble en stor fest også. Både lyn og torden har vært på besøk i dag, og mens uværet holdt på tidlig på ettermiddagen i dag, var vi ute og koste oss. Veldig mange barn koste seg med dårlig vær og mye vannlek. Store dammer ble plasket og løpt i, og det endte med mange våte barn. Til og med jeg var fornøyd med bursdagsværet, men hadde håpet på en enda større fest! Men i kveld har jeg bestilt god mat, så da blir dagen perfekt.
 

22 kommentarer

22 thoughts on “IT’S MY BIRTHDAY

  1. Gratulerer så masse med dagen 😀 Håper du har en flott helg! Feel free til å ta en titt innom min nye blogg og like den på facebook 🙂

  2. Gratulerer så mye med dagen! å, så kjekt med gaver på morgenen. Og herlig med gratulasjoner og tegninger fra barna tenker jeg 😀
    Håper resten av dagen også blir flott ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *