Å GJØRE DET SLUTT

Categories Hverdag


 

God ettermiddag, alle sammen! Nå er det endelig litt høstferie på meg også. I hvert fall en høstferiehelg. Disse fridagene skal bare nytes, selv om det ikke er flere dager enn vanlig. Etter en uke på jobbe i ferien var jeg så sliten i går at jeg ikke orket stort. Var litt slått ut så jeg la meg til samme tid som jeg ellers gjør når jeg skal på jobb.

Kjenner på kroppen at jeg bare skal ta det med ro i dag. Har ingen planer i tankene, bortsett fra et lite æren som jeg fikk gjort meg ferdig med på formiddagen allerede. 

For to uker siden, nærmere bestemt akkurat femten dager siden da jeg hadde bursdag, fikk jeg disse fine rosene over her. De var fine ganske lenge, men i dag valgte jeg å gjøre det slutt med at de kunne bo i denne store og fine vasen min. De hadde riktig nok begynt å bli litt brune og stygge. Samt at de begynte å henge. Så da var det nok like greit å få dem ut.

Nå få vi se når neste gang de får nye roser i seg. Eller om de får annet besøk. Nå som høsten er her får vi mørke kvelder ganske tidlig. Og jeg har jo et stort lager med lys. Og det er så kjekt med akkurat de vasene jeg har, for de kan brukes til både å ha blomster i og levende lys. Veldig praktiske vaser. Rosene har nå i hvert fall kommet seg ut for å bli enda styggere og forsvinne.
 


 


 


 

4 kommentarer

4 thoughts on “Å GJØRE DET SLUTT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *