SETTET JEG ALDRI FIKK

Categories Hverdag


 

Da det ble kjent at Kari Traa kom ut med splitter nytt ullundertøy i sportsbutikkene sto dette høyt oppe på ønskelisten min. Jeg gikk rundt og så på hvert eneste sett hun hadde, og mine øyner elsket jeg det varme undertøyet.

Fint mønster og mange fine designtyper fantes det, men fra den tiden jeg begynte å sikle etter settet syns jeg det var litt i overkant å koste meg dette selv. Dette var jo en kjempeflott gave å ønske seg til bursdag eller jul. Det var faktisk et ønske som sto ganske høyt opp på listen. Likevel var det ikke dette jeg fikk i gave. Eller, jeg fikk jo forsåvidt et sett fra kolleksjonen – men det var ikke dette jeg ønsket meg aller mest.

Glad ble jeg for det grønne og lekre settet jeg fikk da, med et stilig mønster i. Men du kan jo si at skuffelsen gikk litt opp da jeg fikk noe litt annet enn det jeg egentlig hadde sett for meg. Og det å kjøpe det selv for et års tid siden var ikke akkurat det jeg da hadde lyst til å bruke penger på når det var såpass dyrt. Ja, for slike merker er litt i overkant. På noen områder i hvert fall.

Men endelig. Jeg var ute på vift her i går, på utkikk etter et eller annet. Det jeg egentlig skulle finne meg klarte jeg ikke å finne den perfekte fasongen og fargene på. For når jeg først skal kjøpe noe, så må jeg være hundre prosent, i hvert fall rimelig fornøyd før jeg handler. Så da falt kjøpet mitt på et helt nytt sett fra Kari Traa som jeg har ønsket meg så ufattelig lenge. Settet jeg aldri fikk, men som jeg endelig fant og som jeg likte!
 


 


 

6 kommentarer

6 thoughts on “SETTET JEG ALDRI FIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *