BEHANDLET SOM PRINSESSER

Categories Hverdag

Det kunne ikke blitt en bedre slutt på en helt vanlig tirsdag hvor du kanskje har hatt litt høye skuldre. Likevel har man klart å holde masken og fått en fin dag ut av det og koselig stunder med barna. Men etter jobb lot jeg meg unne av litt pleie. En såkalt egentid sammen med min lillesøster. For å være ærlig har jeg vært lite flink til å sette av slike stunder til meg selv. 

For to uker siden var vi innom velværesenteret og fikk fikset brynene våres. Jeg ble overraskende fornøyd med stedet og behandlingen, så fornøyd at vi lot oss gjøre en behandling som den flotte og fantastiske damen, Sylvia, anbefalte oss. Og i dag var timen her. Vi skulle igjennom en ungdomsrens på ansiktene våres.

Og jeg kan ikke annet enn å si at jeg igjen er superfornøyd med damen. Hun kan det hun driver med, og vet hva hun gjør. Vi fikk en deilig behandling på ansiktene våres. Der vi lå rett ut, med varme under hele oss og med pledd over. Godt innpakket og godt ivaretatt. Og mens hun renset, gjorde en peele og kremet oss godt, gikk vi ut derifra med en god og lett følelse. 

Med et lys som var dempet og en liten lampe ved siden av kunne jeg lett ha sovnet. Vi ble behandle som prinsesser – føltes i hvert fall sånn ut. Og du vet du setter ekstra pris på sånne behandlinger når du får det så sjeldent. Skulle gjerne tatt denne behandlingen hver uke, men det er kanskje ikke så lurt. Deilig var det i hvert fall, og nå blir det en stille og rolig kveld med litt jobbing. Ønsker dere en kjempefin kveld!
 


 

8 kommentarer

8 thoughts on “BEHANDLET SOM PRINSESSER

  1. åh, det er så fantastisk
    Det er nesten ubehagelig å måtte gå derfra, det å reise seg opp å ut etter man har ligget å slappet av slik i varmen.. hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *