VAKKER, DET SKAL DEN HA

Categories Hverdag


 


 


 


 

Grått, vått, mørkt og kaldt! Det er fire enkle ord som beskriver tiden vi kommer mer og mer inn i. Vi har vært her i noen uker, men nå er høsten her – for fullt. Lue eller pannebånd har allerede blitt funnet frem. Hanskene for ikke å fryse på hendene. Og regntøy for å slippe og bli våt. Skulle gjerne hoppet inn i dressen med en gang. Men noe må jeg jo ha på meg når vinteren kommer med enda mer kulde.

Mørket sniker seg også mer inn i hverdagen, og dagene blir plutselig kortere. I hvert fall med lyset fremmet. Jeg kan ikke skjule at jeg gleder meg til våren når det begynner å gå andre veien. Både høsten og vinteren er koselig dem, spesielt høsten. Men det skal bli godt med lange og fine dager hvor man kan se litt mer. Men det er noe særegen med denne årstiden. Vakker, det skal den ha!

8 kommentarer

8 thoughts on “VAKKER, DET SKAL DEN HA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *