ENDELIG ER DEM HER

Categories Hverdag


 

Her om søndagen, som jeg også fortalte dere, meldte jeg meg tilfeldigvis på en konkurranse jeg kom over på facebook. Og da var det gjort! En times tid senere kunne jeg plutselig se navnet mitt på siden deres, og jeg som gjorde dette mest for moroskyld fordi jeg så sjelden vinner, kan jeg si at jeg ble litt overrasket og glad.

Sist gang jeg vant var nemlig i jula for snart ett år siden, da jeg var så heldig å vinne en komfyr i en julekalender jeg deltok i. Men jeg hadde aldri sett for meg noe mer enn deltagelse av denne konkurransen jeg nå var med i her om dagen. Det første jeg gjorde da jeg fikk store øyne og så mitt navn, var å kontakte dem.

Det var motehus.no som sto for dette, og dermed var jeg den heldige vinneren av helt nye vinterboots. Tenk så moro, helt nye sko. Og i dag fikk jeg endelig melding om at det bare var å hente dem. Denne motebutikken som er på nett holder jo til i Stavanger. Så i tre dager har disse stilige skoene vært på reisefot.

Og endelig er dem her hos meg! De var ganske kule på nettbildene, men de er ekstra stilige i virkeligheten. Og så utrolig gode og varme med den myke pelsen inni hele skoen. Nå skal jeg virkelig ikke fryse når vinteren kommer og kulden tar oss. Det verste stedet på kroppen man kan fryse er faktisk på føttene. Og jeg er virkelig fornøyd med disse superfine bootsa! Eller hva sier du?


 


 


 


 


 


 


 

9 kommentarer

9 thoughts on “ENDELIG ER DEM HER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *