ENDELIG HELG

Categories Hverdag

Beina er slengt opp i sofaen og kvelden er inntatt. Nå er det endelig helg! I går ble det en lang dag, og jeg kan si at jeg kjenner det på kroppen i dag. Etter jobben i går ble det nemlig en liten snartur hjemom for å skifte og få i seg litt mat. Et møte sto på planen og det ble enda mer jobbing. 

Selv etter en litt lenger dag i går gikk det overraskende bra i dag. Det slo seg heller ut på meg da jeg kom hjem i ettermiddag, etter en nokså veldig fin dag. Det var som en hule med mange sovetroll hoppet ut, at jeg ble så sliten at jeg havnet i drømmeland for et par timer siden. 

Nå som det blir noen dager med fri, hvor de er kjent for å gå fort, skal jeg nyte denne helgen så godt jeg kan. Noen småplaner har jeg fått presset inn, ellers blir det en nokså stille og rolig kveld med The Stream på skjermen. Ellers ønsker jeg dere en flott kveld, etter ganske lite spennende fra min side. 

Avslutter derfor med det lille jeg fikk fanget opp her om dagen. Jeg var på vei ut dørene tidlig på morgen, på vei til jobb. Men i det jeg ser ut av vinduet før jeg slenger på meg klærne oppdager jeg et lys der oppe på himmelen. Det var ganske rosa, og dette ville jeg fange på bilder. Men dessverre gikk det ganske fort over, så jeg måtte nøye meg med det resultatet jeg fikk – selv om jeg langt i fra er fornøyd.
 


 


 

Hadde jeg ikke vært på vei til å komme meg avgårde på jobb og hatt så dårlig tid, hadde jeg brukt mye mer tid på fotograferingen og fanget fine motiver av de flotte fargene. 

4 kommentarer

4 thoughts on “ENDELIG HELG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *