BLONDETOPPEN

Categories Hverdag


 

For noen uker tilbake var jeg på en liten bytur. Ofte når jeg er på shoppingsenter pleier jeg å gå rundt i de fleste faste butikken som jeg liker. Jeg pleier blant annet å kjøpe klær på h&m, cubus, kappahl og bikbok. Ja, det er vel de som ligger på topp.

Det som er så fint er at jeg finner veldig mye fint der. Ikke at jeg finner noe hele tiden hver gang jeg er innom, men det er i de kjedene jeg pleier å komme ut igjen med en pose i hånda. Og når jeg en sjelden gang er utenfor byen eller grensen, så må jeg alltid innom å se i mine favorittbutikker.


 

Selv om det er noen uker siden jeg kjøpte denne toppen fra kappahl, fikk jeg ikke bruk for den før om her for noen dager siden. Da fikk jeg endelig revet av prislappen og tredd den på meg. 

Jeg bruker mye av dagene mine til jobb. Hverdagen min består stort sett bare av jobb. Og når da kvelden kommer har jeg som oftest aldri planer og sitter bare hjemme.

Det å jobbe i barnehage vet man jo at det skjer mye, nesten hele tiden. Mange barn skal ha oppmerksomhet og omsorg. De er høyt og lavt, og kanskje kan det gå et hull i et buksebein eller komme en malingflekk på klærne.
 


 

Tidligere har jeg opplevd å få klærne mine ødelagt når jeg er på jobb. Det har ikke vært de dyreste plaggene, men likevel klær som jeg har vært glad i. Så når jeg er på arbeid lar jeg derfor de fineste plaggene mine ligge pent gjemt inni kurvene i skapet mitt. 

Men da jeg endelig fikk mulighet til å ta på meg denne toppen syns jeg den satt så fint på meg. Jeg er ingen av de jentene som pynter seg så veldig mye, og går stort sett for det enkleste og som jeg føler meg vel i. Men nå har jeg klart å bruke denne toppen to ganger på tre dager, så jeg håper jeg får enda mer bruk for den.

Det er jo en veldig fin og søt blondetopp syns jeg. Var jo derfor jeg kjøpte den. Den var kanskje ikke helt meg da jeg så den i butikken, men noen grenser må man jo våge seg over for å finne litt annet som en kan ha på seg. 

Det jeg liker med den er at det er et tynt blondelag over hele genseren. “Nakne” hals- og armparti. Den har ingen vanlig rund eller v-formet hals. Den går litt opp, og det er det jeg liker med den – selv om jeg egentlig ikke er så glad i å gå med slike tynne gensere opp i halsen. Men med denne så er det komfortabelt.

17 kommentarer

17 thoughts on “BLONDETOPPEN

  1. Så nydelig du er! Du kledde den blondeblusen kjempegodt❤ har en slik en selv, det var egentlig en kjole men klipte den om til en topp😊 Den har blondebluser, gjorde det i fjor når jeg tenker meg om. Uansett, nok om meg. Du ser helt flott og nydelig ut og det mener jeg😊 klem fra Vilde

  2. Vilde Helgeland: Tusen, tusen takk for en nydelig kommentar, Vilde! Kjente at jeg ble glad og varm inni meg <3 Du er en fin og flott jente, du også 🙂 Klem til deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *