SMÅ JULETEGN

Categories Hverdag


 


 


 

Om vi vil eller ei så begynner vi med stormskritt å nærme oss første søndag i advent. Utrolig, men sant. Selv kan jeg ikke fatte hvor alle disse månedene har blitt av. For ikke å snakke om selve året. Vi er snart i veiens ende, i en ende av et fint og flott år. Bare en måned og litt over en uke igjen.

Nå som desember nærmer seg og det første adventlyset snart skal tenner, har jeg så smått begynt å tenke på jul. Faktisk så ble jeg ferdig med julegavene i helgen, og veldig deilig å ha det ute av verden. Så når juletiden virkelig kommer, ja da er det bare å slappe av å kose seg med selve julekosen.

Vi pleier å pynte med nissehus, julestjerne og julelysestaker blant annet. Selv har jeg ikke vært så stor fan av å pynte så mye hos meg selv – på rommet mitt. Jeg gjorde det litt før, men har ingen planer om det i år. Jeg får nok sette opp den fine julestjernen min i vinduet, men noe mer enn det kommer nok ikke opp.

Etter jobben i dag og en liten hvil, tok jeg en snartur til byen med mamma. Med et lite æren og innom noen butikker fikk vi i hvert fall shoppet litt. Og når jeg først var i byen benyttet jeg meg sjansen til å hamstre et par lenker.

I kveld har jeg brukt litt av tiden min til å spore opp små juletegn. Noen lyslenker ble med meg hjem i handleposen, og de var akkurat lange nok til å komme helt rundt. Taklistene har nå fått lys, og det føles så koselig her jeg sitter å ser meg rundt. Bare se så vakkert det er! En julelåt har også gått på repeat, så litt julestemning har jeg allerede fått.
 


 


 

6 kommentarer

6 thoughts on “SMÅ JULETEGN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *