BLACK FRIDAY, ELLER…

Categories Hverdag

Endelig klarte jeg å få fingrene ut. Ikke i en villeste anelse hadde jeg trodd at jeg i dag, to dager etter ankomst, skulle ta fatt på korken og smøre meg inn i svart. Det er tross alt black friday i morgen, så hvorfor ikke gjøre en liten behandling med black mask?
 


 

Tuben er jeg veldig fornøyd med, og med det lille hullet den har kommer det ikke så mye ut. Å påføre denne masken er ganske enkelt, men det lille negative er at du må legge et ganske tykt lag for at alle porer i ansiktet skal kunne dekkes.
 


 


 


 

Etter å ha klint seg inn i svart, vil jeg ikke si at det tok så veldig lang tid før det tørket. Masken begynte å stivne etter noen minutter etter at jeg hadde fylt ut hele ansiktet. Og etter en 20-30 minutter kunne jeg endelig begynne å rive forsiktig masken av.

Det å ha dette produktet i ansiktet var ikke noe ubehagelig. Ikke som jeg la merke til. Den var rett og slett litt kjølig, deilig å ha på seg. Lite gris ble det også, så og si ingenting da jeg påførte denne med en pensel. Og lite klissete var den om du så ønsker å bruke fingrene til å smøre den ut.
 


 

Men så var det på tide å få dette “griset” av. Og det var her det begynte å skape problemer. Jeg fikk tak i en ende og begynte å dra dette av helt vanlig sånn som jeg ellers har brukt å gjøre med de tidligere maskene jeg har brukt. Det var letter sagt enn gjort.

I det jeg nappet tak i en liten flik var det som om tårekanalen begynte å produsere væske. Øynene ble litt blanke, men det var ikke noe annen måte å få dette av enn å dra i det. 
 


 


 

Jeg vil si jeg tåler veldig mye, og noen smerter overlever jeg. Men dette her, det var virkelig vondt og ubehagelig på en gang. Var nesten sånn at jeg hadde lyst til å la det være. Ikke brydd meg om at jeg var helt svart i ansiktet av en maske. Men så kunne jeg heller ikke gå rundt slik for så å risikere å skremme livet av folk.
 


 


 

Du ser at masken virkelig holder igjen i huden, og at den ikke er lett å få av. Kan si jeg brukte noen minutter ekstra på å bli kvitt “ondemasken”. Jeg vet i hvert fall at dette er noe jeg ikke skal unne meg for ofte. Kanskje en gang i blant. Men en ting er helt sikkert, og det er at jeg ikke skal gå til innkjøp av dette produktet mer!

Har du prøvd denne type ansiktsmaske før? Og hva er det du syns om den?

4 kommentarer

4 thoughts on “BLACK FRIDAY, ELLER…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *