DE NUSSELIGE MUSENE

Categories Hverdag

Roen har senket seg for dagen, og i mitt hodet har det følt ut som det har gått i ett. Riktig nok har det ikke akkurat det, men kanskje det er noe jeg merker nå som vi er inne i desember og det er mye som skal skje fremover. God det i hvert fall er helg nå.

På jobb er vi i full gang med juleforberedelser med barna. Kan ikke akkurat si at jeg har noe julestemning enda, men veldig koselig er det å ha den tiden en får med hvert barn. Se dem være stolt over det dem har laget. Sette sine trykk gjennom produksjonen, som videre skal bli flotte og minnerike gaver.

Her hjemme har jeg prøvd å sette ut noen små og søte pyntegjenstander for å få litt julestemning. Eller små og små. De er vel egentlig ganske smale og høye. Veldig fine syns jeg dem er, og de var en kjempefin gave jeg fikk fra mamma en gang. Så, nå har de fått plass i vinduet mitt. De nusselige musene ♥ En fin kveld ønskes dere alle!
 


 


 


 

5 kommentarer

5 thoughts on “DE NUSSELIGE MUSENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *