FANTASTISK MORGEN

Categories Hverdag

Den superfine og flotte vintersolen er så vakker! Denne tiden liker jeg, akkurat sånn som det er nå. En deilig temperatur ute og ikke for kaldt. Lys fra klar himmel og en fantastisk morgen. Kan det bli bedre? Jeg har ikke ord for hvor koselig det er ute akkurat nå.

Jeg var akkurat på vei til å våkne i dag tidlig da jeg plutselig ble kontaktet. Da var det å åle seg ut av sengen og kaste på seg joggebuksa og genseren. Og turen, den gikk over til naboen. Det blir en del bringing og henting, så etter å ha fått broderen hjem var det å gjøre seg klar for å få twinsa avgårde.

Men tross denne morgenkjøringen fikk jeg også se mange vinkler av den fantastiske soloppgangen. Ingenting er mer vakkert enn å se utover havet eller fra en fjelltopp når solen er på vei til å stå opp. Men minst like fin når den er på vei ned. Så når det ble et lite stopp langs veien, kunne jeg ikke unngå å skape omgivelsene inn i rammer.
 


 


 

5 kommentarer

5 thoughts on “FANTASTISK MORGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *