KJÆRLIGHET VED FØRSTE BLIKK

Categories Hverdag

Juhuu, endelig er mandagen her igjen med en ny, flott og spennende uke. Dagen har riktignok bare sust forbi, og nå sitter jeg her og er snart klar for kvelden. Egentlig har jeg ikke stort på hjertet, og hadde vel egentlig tenkt å hoppe over denne “jobben” for i dag. Men jeg kunne ikke lure meg unna denne gangen.

Etter arbeid hadde jeg rukket å synke ned i godstolen, og klarte så vidt å komme meg opp for å ta en liten bytur med mamma. Selv hadde jeg ikke noe jeg skulle ha i byen, men likevel kom jeg meg ikke tomhendt hjem. For det var nemlig sånn at jeg ikke klarte å gå forbi uten å ta med meg dette her hjem.

Og hvem kan vel gå ut av butikken uten å dra kortet for noe så morsomt, herlig, søtt og helt fantastisk sengetøy som dette? Ikke jeg i hvert fall. Det var som om hendene mine sugde tak i varen, og dermed var det ingen utvei enn å bli noen kroner fattigere. Men hva gjør vel det? Er jo ikke hver gang jeg unner meg et nytt sengetøy. Og i hvert fall ikke noe så “barnslig” som med han er på. Halv pris var det også.

Så da de høye hælene var tatt av etter å ha kommet hjem, var det ingenting annet enn å slenge dette i vaskemaskinen. Så i kveld skal det bli godt å legge seg i et helt nytt dynetrekk, og splitter nytt putetrekk. Å sove med han er tror jeg skal gå bra. Om jeg så får et lite bitemerke i låret når jeg våkner, så skal jeg nok klare meg. Det var kjærlighet ved første blikk!
 


 


 


 


 

3 kommentarer

3 thoughts on “KJÆRLIGHET VED FØRSTE BLIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *