JULEMORGEN

Categories Hverdag

Jeg forsvant fort inn i drømmeland i natt, men det var ikke akkurat en så veldig hyggelig morgen jeg våknet opp til. Jeg var en ungdomsjente som gikk på ungdomsskolen, og det var et eller annet som skjedde sånn at jeg måtte hente en lærer som måtte komme bort til situasjonen som hadde oppstått.

Rundt håndleddet mitt hadde jeg en veldig fin klokke. En klokke som var litt i overkant av dyr og som jeg likte veldig godt. Men i det ene sekundet oppdaget jeg plutselig at den hadde blitt ødelagt. Glasset var knust og små deler hadde på et mystisk vis forsvunnet. Og lenger på den mystiske historien kom jeg ikke, for da gikk øynene opp og kroppen var på vei til å våkne.

Men i dag er det julemorgen. Den store juledagen hvor vi og ganske mange småstresser litt fra morgen av for å komme i mål til å få en fin og flott kveld. Da jeg våknet sto det en pakke til meg ved siden av sengen, for den kom lillesøster med inn til meg noen minutter over midnatt. Selv visste jeg hva som befant seg i den, men alltid like spennende å åpne opp pakker.
 


 


 


 


 

4 kommentarer

4 thoughts on “JULEMORGEN

  1. Ha en fin fin julaften Pernille, kos dere mere enn masse ❤ Send oss litt snap fra julefeiringen deres 🎄🎅🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *