RØPE DEN STORE HEMMELIGHETEN

Categories Hverdag


 


 


 

Husker dere da jeg fortalte om at jeg var skikkelig spontan? Da jeg var så spontan og gjorde noe helt vilt uten å tenke, og derfor gikk til innkjøp av noe stort? Vel, nå kan jeg snart begynne og fortelle hva det var jeg gjorde den dagen for en uke tilbake.

Jeg har gått rundt og gledet meg stort i en hel uke. En uke som nesten har følt ut som en måned. Men i dag er dagen her, dagen hvor jeg kan røpe den store hemmeligheten. Ikke et eneste ord har rullet ut av munnen min om akkurat dette, men godt skal det bli når jeg nå kan skrive mer om det.

I kveld skal jeg ut av huset. Jeg skal flytte på meg og bort fra alt som heter Tønsberg. Oppleve noe helt nytt som jeg kan ta med meg som et minne. Forhåpentligvis stort minne også, for i kveld gleder jeg meg og har store forventninger til det som skal skje. Jeg er klar for at stemningen blir høyt under taket!

8 kommentarer

8 thoughts on “RØPE DEN STORE HEMMELIGHETEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *