HAN KOM NYBARBERT INN

Categories Hverdag

Jeg har nå klart å holde på en hemmelighet. En hemmelighet som verken du eller andre har visst om. Egentlig er det veldig godt noen ganger å ha ting for seg selv, sånn at du kan glede deg litt ekstra. Men i og med at jeg ville ha med meg en til på akkurat dette, så måtte nesten hun også kjenne til denne hemmeligheten.

For det var i går kveld at det store ventet oss. Mamma og jeg tok turen til Nøtterøy kulturhus. Det første som møtte oss da vi kom inn var en stor flokk av mennesker. Så du kan jo tro at det var flere enn oss som hadde tatt turen. Noen kom til og med langreisene til for å få med seg det som nå skulle skje.
 


 

Nå kan jeg ikke lenger sitte på dette helt for meg selv. Det var som dere nå ser – et show med masse humor og gode innspill. Der jeg satt i en fullstappet sal, hvor kun det var noen ledige plasser på bakerste rad, fikk vi et godt syn der vi satt på rad ti. Akkurat på midten av rad ti.

Spenningen begynte å komme da en mann på første rad begynte å klappe. Han hintet til at han ikke ville gjøre dette alene, og fikk derfor med seg store deler av publikumet til å gjøre det samme. Nå ville vi ha han inn på scenen!


 

Og inn kommer han. Han entret scenen i flott dress, og han kom nybarbert inn. Bare noen timer før showet hadde han vært innom Staut barberstue her i Tønsberg og fått trimmet skjegget sitt for den store festen sin. 

Fra første sekund ute på den store plattingen helt alene, med kun mikrofon og et lite stativ med et par rekevisitter, var det et fantastisk show fra start til slutt. Jeg kunne gjerne sett mye mer, og vi fikk med oss utrolig mange sider og morsomme historier på den korte en og en halv timen vi satt der.

Hæla i taket og latter i salen. Fordommer er ikke noe å spøke med. Og for en mann! Og for en kveld!

Jeg kunne ikke unngå å gå derfra med bare noen bilder, så kamera ble knipset i takt med humoren. Dette måtte dokumenteres, og jammen fikk jeg filmet en del også. Satt oppe fra da jeg kom hjem i går kveld, og fikk ikke lagt meg før sent i natt. Som oftest er jeg i seng mellom tolv og ett i helgene, men når du virkelig må jobbe og koser deg med det, da kom jeg meg ikke i seng før nærmere halv tre. Men det var verdt det.
 


 

Jeg er virkelig glad for at jeg kapret meg billetter for denne kvelden. Alt som skulle til var den overraskende spontane reaksjonen jeg fikk, og på en-to-tre var det hele i boks. Denne kvelden kommer jeg til og huske, og enda mer moro ble det da jeg fikk mye av det på film. Her kommer det et bilderas.
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

8 kommentarer

8 thoughts on “HAN KOM NYBARBERT INN

  1. Så herlig 😀
    Jeg tenkte meg på showet hans i Oslo til høsten og gleder meg masse, for jeg digger Ørjan 🙂
    Han er kjempeflink 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *