DET HADDE JEG IKKE SETT FOR MEG

Categories Hverdag

Da jeg satte meg ned i går formiddag for å jobbe, suste fingrene over tastaturet. Dette skjer ofte, men noen ganger må jeg jobbe litt ekstra for å bli ordentlig fornøyd med min egen tekst. Men tankene mine var med meg, og alle tankene rundt hele opplevelsen åpnet seg på vid gap.

Men akkurat i det jeg skriver dette innlegget, har nå det første avsnittet stått helt alene i et kvarter. Så, det er ikke alltid så lett og komme seg videre når man selv skal bygge opp teksten. Hele opplevelsen jeg fikk være med på i helgen, det store showet, var så bra at det trengte et helt eget innlegg, og det finner du her.


 

Ikke så lenge etter at jeg hadde postet dette innlegget, tok det ikke så veldig lang tid før det tikket inn en melding hos meg. Det viste seg at en som hadde kommet over teksten med alle bildene, hadde gjort noe helt fantastisk. Noe jeg selv ikke hadde i mine tanker i det hele tatt.

For vet du hva hun gjorde? Hun syns sånn som jeg hadde formulert meg og bildene jeg hadde lagt ved var så bra, så hun sendte like godt linken til selveste komikerkongen. For å være ærlig – det hadde jeg ikke sett for meg. Virkelig ikke!


 

Og ikke nok med at hun sendte det til Ørjan Burøe. For det første ville hun fortelle om responsen hennes fra det jeg hadde delt, og at det var så bra som det hun fortalte. Jeg hadde nesten ikke ord. Hvor kom tanken hennes fra om at hun ville fortelle Ørjan og tipse han om akkurat mitt innlegg – med alle bildene?

Jeg har vel egentlig ikke ord ovenfor det hun gjorde, for det var absolutt ikke i mine tanker i det hele tatt om at et helt vanlig menneske ville gjøre noe sånt med noe jeg sto bak. Og ikke nok med det, men han svarte henne tilbake også. Og tilbakemeldingen hun fikk fra han forteller kanskje hvor bra det jeg hadde jobbet med var?! 
 

Det er jo litt moro!

4 kommentarer

4 thoughts on “DET HADDE JEG IKKE SETT FOR MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *