HEMMELIGHET

Categories Hverdag

Solen varmer godt der den treffer med sine stråler mot huden. Du kjenner den gir en gnist av sommerfølelse. Men rundt svingen kommer det sigende inn en liten luring som du gjerne skulle holdt seg unna når du minst venter den. Vinden. Den vinden som sniker seg på og ødelegger sommervarmen som vi så lenge har ventet på.

Lite ord på hjertet har jeg, men valgte likevel å ta turen innom for å vise liv fra meg. Jeg sitter med så mange ord og tanker som på et tidspunkt kan sprekke. Og så forsvinner det igjen. Men ganske fort dukker det opp og kommer tilbake. Hemmeligheter. Jeg sitter på ganske mange hemmeligheter, og de aller fleste er det bare jeg som vet om.

Hvem skal jeg dele dem med? Hvem er det som har lyst til å høre om mine hemmeligheter? Hadde jeg bare hatt noen å dele dem med. Noen deler jeg så klart med andre, og det som er sikkert er at jeg snart skal dele en hemmelighet med dere. Når det blir er ikke så lenge til. Men en eller annen gang denne måneden kommer det. Håper jeg.
 

8 kommentarer

8 thoughts on “HEMMELIGHET

  1. Så fint skrevet, jeg har det veldig likt. Jeg har mange hemmeligheter jeg ikke forteller for jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere de og jeg skammer meg kanskje litt over de? Om disse hemmelighetene gjør deg tyngre håper jeg du får lettet på hjertet ditt <3

  2. vinden kan virkelig være plagsom 🙁
    Gleder meg til du deler hemmeligheter 🙂
    Ønsker deg en fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *