FERIESTART

Categories Hverdag

Endelig en liten pause, i hvert fall i noen minutter. Jeg startet tidlig på i dag, og et eller annet fikk meg til å våkne allerede i åtte tiden i dag. Riktig nok er det ferie, men det er også en stor dag i dag. Mer om dette kan jeg fortelle i en senere anledning.

Nå som jeg har en liten mulighet til å stikke innom her for dagen, bare for å vise litt liv, tenke jeg å høre om hvordan dere har hatt det i dag. Her har jeg nemlig hatt noe å henge fingrene i konstant siden klokken ni på morgningen. Fartet frem og tilbake og gjort klart masse for senere i dag.

Det er nå feriestart for både meg og mange andre. For øyeblikket skal jeg få ferdig mitt lille prosjekt, som jeg gleder meg vilt til å vise dere i løpet av morgendagen eller de neste dagene. Når det blir, vet jeg ikke. Men en ting er sikkert – dere skal få se hva jeg har forberedt denne uken.

Men jeg får nesten prøve og gjøre meg ferdig, sånn at jeg ikke står og puster og peser rett før alt skal være klart. Dere får nyte den solfylte og varme dagen videre, og kose dere masse denne lørdagen. Ville bare si hei til dere, for senere har jeg ikke mulighet til å dele noen ord. Var bare det jeg ville si, så dukker jeg plutselig opp igjen.
 

Dette prosjektet skal nå bli ferdig, og håper resultatet blir sånn som jeg håpet på.

3 kommentarer

3 thoughts on “FERIESTART

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *