VEL OVERSTÅTT

Categories Hverdag


 

Er det noen som vet hvor knappen er? Jeg går stadig rundt og leter etter den bryteren som jeg gjerne skulle hatt, og som jeg vet at andre hadde hatt bruk for også. Ikke en rød eller grønn knapp, som forteller om du vil stoppe eller fortsette videre. Men en sånn gul knapp som kunne satt tiden på pause hadde vært veldig kjekt å ha.

Det er nå tjuefire timer siden festen var i full gang. Den store festen til mamma som ble feiret for at hun holder seg like ung. Mange mennesker som er både familie og venner var med på den fantastiske og flotte festen. Med mange fine gaver, hyggelige mennesker, koselig selskap – for ikke å snakke om de fantastiske overraskelsene hun fikk. 

Men nå er vi vel overstått med jubilantens feiring. Det ble en kjempelang dag og fest til langt på natt – eller skal jeg si til tidlig morgen? For det har seg sånn at vi ikke var hjemme før fem på morgningen. Mitt store spørsmål er om hvordan jeg klarte å være våken i så lenge, og det var ikke lett å legge seg da man måtte få seg litt søvn.

Øynene rullet ikke igjen før i seks tiden, og jeg var egentlig ikke trøtt. Likevel fikk jeg meg fem timer med søvn før jeg sto opp igjen. Og dagen har deretter gått sin gang, med opprydding og samling av alt det vi hadde med i bursdagen.  

Øverst i innlegget ligger dette bildet. Sånn så jeg ut denne kvelden og videre inn i nattetimene. I en helt ny kjole med de nyeste skoene som ble kjøpt sist. I kveld har jeg også begynt å ordne med bildene, og det er ikke få. Nærmere hundre bilder skal jobbes med – og det beste er at jeg syns dette er gøy. Det tar bare litt tid før dem er ferdige.

Håper dere hadde en flott lørdag dere også. Jeg koste meg i hvert fall, med en stor bukett av mange blomster. 

4 kommentarer

4 thoughts on “VEL OVERSTÅTT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *