GOD MAT OG NYDELIGE KAKER

Categories Mat

Det å vite at man ikke trengte å stå opp til en vekkerklokke i dag var litt deilig likevel. En ny uke har nå åpnet døren, og rommet med alt det som skjedde i helgen kan nå kroken settes på. For nå har det seg sånn at alt er samlet på bilder. Fine minner som man kan se tilbake på når man selv ønsker.

I og med at det ble knipset så mye som det gjorde, og det ble nærmere hundre av dem som jeg har plukket ut for å gjøre noen med, så tenkte jeg ikke å dele alle her. Ikke alt egner seg på en blogg, men noe skal dere få lov til å se. 

Jeg trodde at det ville ta lenger tid med å fikse bildene hvor det ble tatt over firehundre bilder. Men nå som jeg har klart å plukke ut de mest relevante, så har jeg nå bare noen som skal inn til behandling i programmet. Satser på å få ferdig alt i dag, sånn at man kan legge fra seg den jobben.

Selv om ikke alt er ferdig, får dere nå se første del. Jeg tror ikke det blir så mange deler, i og med at man må verne de personene man ikke har fått tillatelse av. Men både vi og alle gjestene var enig om at det var god mat og nydelige kaker. Så her er det spiselige som ble servert på bordene.
 


 


 


 


 


 


 

Med førti gjester rundt bordet var det mange mager å mette. Alle spiste godt, og jeg skulle gjerne spist mer. Litt rester ble det selvfølgelig, så vi har en del mat utover uken. Her i huset blir det kastet så lite mat, så alt forsvinner i de glade grisene istedenfor. 
 


 


 


 


 


 


 

7 kommentarer

7 thoughts on “GOD MAT OG NYDELIGE KAKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *