JEG GJORDE DET IKKE BRA NOK

Categories Hverdag

Disse sommerdagene altså. De er bare helt fantastiske, og jeg har bare lyst til å ligge der og late meg i solen. Frem til nå har de første feriedagene vært prikken over i-en. Fortsetter det slik så skal jeg virkelig ikke klage. Selv om jeg stort sett har oppholdt meg i godstolen på terrassen, har jeg også fått hengt fingrene fatt i litt arbeid.

De siste dagene har jeg gått rundt og gnagd et høl i samvittigheten. Heldigvis ikke så stort, men stort nok til at nå måtte jeg ta fatt i egne hender. Tidligere har jeg skrevet om at jeg begynte på et lite prosjekt, et skap-prosjekt. Jeg vil jo helst få til jobb og andre ting selv, men i et annet øye så hun at jeg gjorde det ikke bra nok.

Å rive av gammel plast på klesskapet var noe jeg kunne best. Men å “tapetsere”, det var jeg rett og slett elendig på. Dermed fikk lillesøster jobben med å gjøre arbeidet for meg. Hun sa seg villig til å hjelpe, og glad ble jeg for det. Men det var bare det at det sto en enslig og liten skapdør igjen og ventet på å komme inn i skapfamilien.

Å orke og gjøre noe med det har jeg ikke tatt meg tid til å gjøre før nå. Så nå kan jeg endelig vise dere resultatet av hvordan hele kledningen av utsiden ble. Jeg er veldig fornøyd, og alt ble så mye bedre. For ikke å snakke om at alt ble så mye lysere. Litt småpirk av luftbobler står igjen, men det er så lite at det nesten ikke syns. Ellers ser det veldig bra ut, og rommet har blitt noe helt annet.
 


 


 


 


 

Så moro med litt forandringer!

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG GJORDE DET IKKE BRA NOK

  1. Kjempefint 😀 Jeg gjorde det samme med glassplatene på stuebordet og oppvaskmaskinen- og det var ikke lett! Luftbobler og alt som er 😛 Ha ha.. Men jeg gidder ikke gjøre noe med det 😛

  2. Elevele: Åå, det kan jeg tenke meg ble fint hos deg da 🙂 Et tips til luftboblene, noe som jeg gjorde, var å stikke et lite hull/rift i boblen, for så å dytte luften ut. For å si det sånn – man legger ikke merke til at det er blitt gjort!

  3. Ja, jeg gjorde det på de to som kom på oppvaskmaskinen, men stuebordet gadd jeg bare ikke- det syns ikke fra der jeg sitter 😛 ha ha

  4. Elevele: Det er noen luftbobler igjen på skapene, men de er så små at de ikke legges merke til – med mindre man virkelig går inn på med det skape øyet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *