ENDELIG VAR DU HER

Categories Hverdag


 

Av en merkelig grunn begynner søvnmønsteret mitt å endre seg. Ja, det er ferie. Og ja, jeg sitter lengre opp for å få med meg mer sladder. Men at du skal komme og ødelegge etter bare noen timer syns jeg er litt små irriterende. 

Jeg kom meg riktig nok ikke i seng før nærmere ett i natt. Da orket jeg ikke å bruke mer energi på å holde meg våken, og jeg er heller ikke sånn festmenneske som sitter oppe til langt ut i nattetimene. Vil jo ikke snu døgnet helt rundt heller, for om  bare litt over to uker så melder jobben seg igjen.

Som dere ser så kunne jeg sitte ute og slikke litt sol i dag. Endelig var du her, etter flere dager med overskyet eller dager hvor det ikke har vært noe deilig å tilbringe tid ute. I hvert fall ikke i den situasjonen hvor man kunne lene seg godt tilbake i godstolen. Men i dag var godværet tilbake igjen, og det var godt å se. 

Lange tiden ble det ikke hvor jeg kunne nyte solen. Men litt er vel bedre enn ingenting? Når skyene stengte annenhver gang for den store lyskilden, så lot jeg meg heller arbeide litt, bare for å gjøre noe som var enda nyttigere. Ble litt rastløs av å ligge der helt stille også, når det skulle balansere seg så mye i mellom. 

Håper dagen deres har vært like fin, om ikke bedre. Kanskje har dere fått gjort unna noen planer eller gjøremål som dere hadde satt opp? Det fikk jeg i hvert fall. Og hva er planen deres videre for kvelden? 

4 kommentarer

4 thoughts on “ENDELIG VAR DU HER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *