VI ENDTE OPP I EN ANNEN BY

Categories Hverdag


 


 


 

I dag føler jeg at jeg har skeiet litt utenfor det vanlige, og det skyldes at det er fredag og vi har fått besøk. Jeg kan jo si det sånn at det har gått i ett siden min kusine ankom, og det for å få en så fin dag som mulig. 

Vi jentene, lillesøster, kusinen min og jeg satte oss derfor i bilen og kjørte avgårde. Hva vi skulle og hvor vi hadde planer om å dra visste vi ikke, men vi endte opp i en annen by enn Tønsberg. Med nærmere bestemt mot retningen Sandefjord så kjørte vi frem og tilbake i sentrum for å se om vi kunne finne oss en plass å finne på noe.

Med gater som jeg aldri kjører i og ukjente biler, følte jeg meg ikke helt komfortable i trafikken der. Dermed satte vi snuten mot hjemover, men stoppe langs veien for å få i oss litt mat. Det å stoppe innom mc donalds var en idé vi ingen var uenige i, så vi fikk slått av litt livløs tid for å fylle den med noe.

Femåringen koste seg i hvert fall masse. Det var jo tross alt et lite lekeland der, og hun hadde jo fått en leke med maten hun fikk. Da vi ble gode og mette gikk turen videre. Vi måtte jo kjøpe litt godteri som vi kunne kose oss med når kvelden kom. Det å få lov til og gå rundt i boksene å plukke sitt eget godteri var stas. Det har også skjedd litt her i kveld, noe jeg tenkte jeg skulle fortelle om senere. Enn så lenge får dere ha en flott fredagskveld!

4 kommentarer

4 thoughts on “VI ENDTE OPP I EN ANNEN BY

  1. Charlotte: Det får du gjøre 🙂 Det er godt å kunne skeie litt ut i matverden. Og når man spiser det så sjelden, da smaker det ekstra godt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *