ET LITE SPONTANKJØP

Categories Hverdag


 

Du vet når du skarper ørene dine for å få med deg det de rundt deg snakker om? Når du skarper ørene fordi det er noen som snakker om noe som virker interessant eller spennende. Noe som du virkelig vil høre, eller som du ikke vil vite men likevel klarer å høre hvilke ord som kommer frem.

Jeg vet ikke hvor jeg leste eller hørte det, men i mitt hodet så jeg for meg en dag med regn og litt kaldere i luften som skulle komme i dag. Jeg var litt skeptisk til om vi i det hele tatt fikk tatt i bruk gårsdagens store kjøp – for dette ble et storkjøp hvor pengene plutselig fløy ut og ble borte. Men likevel var det et stort kupp hvor jeg fikk mye for det jeg betalte for, og det falt heldigvis i smak hos flere.
 


 

Med å være forberedt på en litt gråere dag, så kom likevel solen frem og varmen var akkurat passe til å kose seg ute. Et stort basseng, av et lite spontankjøp, kom på plass her i går kveld, og i dag var det klart for å ta i bruk. Bikinien måtte derfor dras frem til bading, for å teste ut bassenglivet.

Jeg kan jo si at det var litt kaldt, selv om noen bøtter med varmt vann ble tappet i. Noe ordentlig sommer kan jeg ikke si at det har vært, så i morgen krysser vi fingrene på at sommerværet kommer for fullt igjen, i det minste bli bedre, sånn at vi kan ligge og plaske i vannflaten. 

Om jeg er fornøyd med kjøpet kan jeg med store bokstaver si at jeg er. Det er ikke det mest fancy bassenget, men mer enn godt nok til at det er blitt godt tatt i mot. Kusinen vår har kost seg veldig, og det er like populært hos de andre som har prøvd det også. Skal se om jeg kan få tatt litt bedre bilder med dagene, for å vise dere helheten av badeplassen.

1 kommentar

1 thought on “ET LITE SPONTANKJØP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *