NÅR NOE TAR SLUTT

Categories Hverdag


 

Fire uker med fri. Fire uker borte fra arbeidsplassen som jeg liker så godt. Tilsammen tredve dager hvor jeg kunne benytte meg av og legge til rette for å gjøre akkurat det jeg har hatt lyst til. En sommerferie som jeg så sårt har trengt, bare for å kunne slappe av og samle krefter over en lengre periode.

På en måte trengte jeg ferie, men på den andre siden hadde jeg ikke lyst til å forlate det beste jeg hadde – alle de flotte barna. Når noe tar slutt kan det være tungt der og da, men en lettelse som senker skuldrene dine når du har fordøyet og kommet over det. 

Hvorfor skulle disse dagene gå så fort? Plutselig var det mange røde dager jeg hadde foran meg. Men hvor har de blitt av? En sommerferie har nå tatt slutt, og jeg kan røpe med å fortelle at det er lenge til neste ferie. Men i mellomtiden skal jeg bruke de ukene og månedene jeg har i mellom til å kose meg. Kunne ønske hverdagen velkommen og få fine dager.

Jobbing venter nå de neste ukene, selv om det nokså blir en rolig oppstart på det nye barnehageåret. Jeg skal gjøre så godt jeg kan sånn at alle parter, både for de rundt og meg selv, skal få en fin start. For når noe tar slutt, da er det noe nytt som kommer.

9 kommentarer

9 thoughts on “NÅR NOE TAR SLUTT

  1. minkampmotmobbing98: Så godt å høre at du har hatt det fint 🙂 I sommer har jeg gjort litt småprosjekter og vært på noen turer. Egentlig vært en stille og rolig sommer, samtidig som det har skjedd litt. Har du gjort noe morsomt da?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *