JEG ER BLITT TATT UT TIL PRØVEPROSJEKT

Categories Hverdag


 

Ikke hadde jeg trodd at det skulle være fredag da jeg våknet på morningen i dag, og ikke hadde jeg trodd at dagen skulle bli så fin som den ble. Jeg gikk frem og tilbake og vurderte om jeg trengte å finne frem noe litt varmere – noe jeg ikke tok sjansen på i dag også. Det skulle jo bli fint vær og grader som steg oppover gradestokken.

Dermed var det å slenge med seg vesken og seg selv ut dørene her, for før jeg kunne dra på jobb måtte jeg først innom et møte. Jeg hadde vel ikke så store forventninger til dette møtet, og ikke visste jeg helt hva det var snakk om og hvor mange som skulle være med. Noe visste jeg selvfølgelig. Så da var det bare å stille opp til avtalt tid noen minutter før det startet. 

Heldigvis var jeg ikke den første som sto foran dørene, og jeg var ikke den eneste. Men det var ikke veldig mange heller som skulle på det samme som meg, og egentlig var det godt at gruppen ikke ble så stor. Mye større folkemengde blir det etter helgen, så var godt å starte pent og rolig. Jeg kan takle mange mennesker, men det kommer også litt an på situasjonen.

Ut av selve opplegget og det jeg fikk innputt på, så visste jeg vel egentlig en stor del av det fra før, ettersom jeg hadde vært igjennom det samme for et par uker siden. Jeg klager ikke, men jeg fikk ikke sånn veldig mye ut av det som var satt opp på programmet. Men likevel godt å få gått igjennom det også.

Det som var det mest største for det jeg nå har vært på i dag, var vel det at jeg er blitt tatt ut til prøveprosjekt. Det er ikke mange som har fått denne muligheten, så det skal bli veldig spennende å se hvordan dette vil gå når det kommer i gang, og når jeg får vite mer om det jeg har sagt ja til. Men først er det på tide med helg!

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG ER BLITT TATT UT TIL PRØVEPROSJEKT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *