JEG BLIR BORTE

Categories Hverdag


 

Hvor skal jeg starte? Det er vel ikke til å legge skjul på at det har vært litt mye i det siste. Jeg har kanskje ikke vært så tydelig på det, og heller ikke delt noen ord om det akkurat her. Men nå føler jeg at alt går rundt for meg. Jeg klarer ikke å stå stødig, og tankene er på en helt annen planet enn her nede på trygg bakke.

Jeg er nødt til å legge alle mine tanker på is, i hvert fall for noen dager. Jeg blir borte fra skrivingen her inne, og tror ikke det blir noe liv fra meg før tiden er inne for å vise seg igjen. Så slapp av, jeg legger ikke ned og pakker bort denne plattformen for godt. Jeg trenger bare en liten pause, samle alle de løse trådene og komme meg til hektene igjen. Jeg elsker jo å skrive!
Plutselig er jeg her igjen, men nå trenger jeg litt pusterom.

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG BLIR BORTE

  1. Om du har behov for pusterom må du ta det. Dette skal jo være gøy og avslappende. Du kommer til å bli savnet. Ta godt vare på deg selv så lenge<3 Så venter vi:)

  2. Janne: Det blir nok litt rart å ikke la fingrene frese over tastaturet når man nå må legge bloggvanen litt til siden. Men alle trenger, og har nok behov for det noen ganger, og så må man lytte til det. Så jeg gleder meg når jeg kan åpne en ny side for å skrive igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *