JEG FIKK SYNET AV DENNE NATUREN

Categories Hverdag


 

Da tiden var inne for å komme seg ut av sengen, noe man slett ikke hadde lyst til, skulle jeg gjerne stått mellom noen valg hvor et av dem var at jeg kunne nyte et par timer til på øyet. Men med en jobb som ventet på deg, kunne jeg ikke gjøre annet enn å starte den nye uken med mange smil og koselige klemmer.

Men tidlig denne morgen skulle det vise seg at jeg fikk synet av denne naturen. Omgivelsen ga en spesiell stemning, og da jeg oppdaget dette tynne skylaget langt nede på bakken, kunne jeg ikke gjøre annet enn å dra frem speilrefleksen for å prøve og få dokumentert dette på best mulig vis.
 


 

Tallene viste ikke mer enn 06:40 på klokken, så dette er starten på de fantastiske morgningene vi har i vente utover høsten. Det er ikke bare morgningene vi har i vente nå for tiden, men selve høsten og det som måtte følge med. Og ikke minst alle de flotte fargene som snart er på vei til å vise seg. Det er bare å glede seg, selv om jeg ikke er like fornøyd med at vi er på vei inn i mørketiden. Eller hva syns du?

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG FIKK SYNET AV DENNE NATUREN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *