VI SPINNER INN TIL HELG

Categories Hverdag


 


 

Med de få ordene som kommer ut i dag, kan jeg meddele at det nå endelig er fredag. Store deler av dagen har jeg gått rundt og ikke visst helt hvilken dag det har vært. Dagen har i grunn ikke hatt noe navn, og timene har gått med flere fine øyeblikk som man kan finne og få frem i en hverdag.

Du kan med andre ord si at det var ekstra godt å dra hjem etter endt arbeidsdag, og vi spinner inn til helg. Ja, for det var akkurat det vi gjorde. Lillebror og jeg spinnet med de spinnerne vi hadde, og denne gangen var dette ikke min idé.

I flere år har jeg prøvd å få med meg søsknene mine på bilder, noe som ikke har vært lett for å si det mildt. Jeg er veldig glad i å ta bilder, men det gjør meg ingenting å stå foran kamera også. Men det kan jo bli litt kjedelig til tider å stå der alene, og endelig fikk jeg noen nye bilder jeg kunne jobbe med, hvor andre var med.

Med noen blinkskudd som havnet på bildebrikken av et sjelden øyeblikk, kan jeg nå ønske dere en riktig god helg. Her har jeg ikke så mye å fylle helgen med enda, men noen planer har jeg likevel. Blir bare spennende å se om jeg får gjennomført dem. Håper fredagen deres har vært like strålende, og at dere får en velfortjent helg med det dere måtte fylle den med. Kanskje dere har lyst til å dele noen av deres planer for helgen?

3 kommentarer

3 thoughts on “VI SPINNER INN TIL HELG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *