JEG FANT INGEN HYLLER

Categories Hverdag

Tidligere denne uken slo det meg en tanke. En tur jeg hadde lyst til å ta nordover bare for å komme meg litt ut, men også fordi det var noe jeg skulle se etter. I flere måneder nå, ja helt siden nyttår en gang, så har jeg ønsket meg sånne lekre og praktiske små oppbevaringsskap som vi har i et av rommene her. Og de var å finne på Ikea en gang.

Ikea er også et stort og fint sted hvor jeg, som mange andre, kan gå i lang tid å kikke. Der er det så mye fint å se på, og masse spennende. Men jeg ønsket en hylleløsning med skap som jeg kunne ha på rommet mitt, og det skulle ikke være stort. Men i og med at jeg har ventet så lenge, så er nok disse skapene utgått.

Dette visste jeg før jeg reiste innover på formiddagen i dag, men ville likevel inn for å se om jeg kunne finne andre skap eller hylleløsninger. Det var en del mennesker der inne i dag, men var ikke all verdens vanskelig å komme seg igjennom alle veiene man kunne gå for å se på alt sammen. Jeg så også på noen lekre klesskap, og ble så dårlig at jeg så gjerne skulle ønske at jeg hadde en annen skapløsning enn det jeg har nå.

Jeg fant ingen hyller som falt i min smak, og ville ikke kjøpe noe om det ikke passet der jeg hadde planer om å henge dem opp. Men tomhendt ut kom jeg uansett ikke. Kortet måtte dras, for med meg hjem hadde jeg noen praktiske oppbevaring som jeg fikk bruk for. Da jeg kom over dem så jeg for meg at det kunne bli ganske bra, men selv er jeg fornøyd.
 

Skapet ble tømt for å få innredet det på nytt.
 


 


 


 

Det kunne alltid vært bedre, men det får duge. Egentlig drømmer jeg om stort og nytt klesskap, hvor løsningene er sånn som jeg blant annet så på Ikea. Jeg kunne tatt med meg flere skapløsninger med meg hjem, men plassen hadde nok ikke godtatt det. Det skapet jeg har nå ble satt inn for tolv år siden, så du kan jo si at det frister stort med noe nytt og annet. Men akkurat nå blir det ikke noe montering av klesskap.

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG FANT INGEN HYLLER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *