SÅ ENKEL, MEN LIKEVEL SÅ FIN

Categories Hverdag


 


 


 

Åå, sånn som jeg gleder meg å bruke denne utover høsten. Her er den, kjolen som dere fikk se deler av i går og som jeg ikke klarte å gå forbi. Så enkel, men likevel så fin. Skulle gjerne hatt en kosedress i dette stoffet, som jeg kunne kastet på meg om kveldene. 

Til tross for at solen skinner for øyeblikket, har det også vært litt ustabilt vær her i dag. Litt grått tidligere i dag, hvor det også har kommer rare byger over oss med både lite og masse regn. Og langt borte i det fjerne kunne jeg høre noen små bulder, som jeg så gjerne skulle ønske hadde vist seg litt mer.

Men noe skikkelig uvær ble det ikke likevel, så får nyte den solen som er her før høsten drar seg skikkelig på fremover. Det er jo også søndag, noe som betyr at rundt neste sving venter en ny og spennende uke med nye utfordringer. Siste dagen i uka er også kjent for å være en av de kjedeligste dagene, så her skjer det ikke så mye for å si det sånn. Håper dere har hatt en flott helg, så må dere kose dere videre gjennom dagen!

10 kommentarer

10 thoughts on “SÅ ENKEL, MEN LIKEVEL SÅ FIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *