BIRTHDAY GIRL

Categories Hverdag


 


 


 


 


 

I går hadde jeg min aller siste dag. De siste timene rullet gjennom dagen, og sånn som det har vært de siste par årene så hadde jeg ikke de spente bursdagsnervene kvelden før som jeg alltid pleide å ha som yngre. 

Tenårene mine er over for lengst, og alderen er tredd inn i de voksnes rekker. Jeg er kommet i den tidlige voksne alderen, men kan vel innrømme at jeg fortsatt føler meg som et barn – innerst inne. Kanskje et litt kjedelig barn, som kan være nokså barnslig. Jeg er ikke den som virkelig klarer å vise hvem jeg er, og byr ikke fullt på meg selv sånn som jeg kanskje hadde ønsket.

BIRTHDAY GIRL

Men hva så? Nå har alderen bikket over til å bli 23 år, og alt kan jo skje videre. “Alder er bare et tall” er det noe som heter, og det er sant. Bursdag blir det uansett, og en litt annerledes feiring er jeg nå klar for. Kofferten ble pakket når denne fredagskvelden kom, og helgen skal nytes på en helt annen plass enn hjemme.

Hvor jeg er, og hva jeg skal, det skal jeg gledelig dele med dere senere. Men nå reiser jeg avgårde for å leve livet litt, på en pen og ordentlig måte. Ut for å kjenne på nye opplevelser, samt at jeg skal sanke noen minner som jeg kan ta med meg videre. Det er tros alt bursdag, og det skjer ikke akkurat hver dag.

12 kommentarer

12 thoughts on “BIRTHDAY GIRL

  1. Gratulerer med dagen 😀 Jeg har alltid hatt vanskelig for å vise meg selv 100% jeg også, men det kommer bedre med alderen. Jeg blir 26 i år og det føles allerede bedre, heldigvis.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *