FOR ET KANONSHOW

Categories Hverdag

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Jeg sitter nå med et stort og flott minne, en dag som jeg hadde ventet på veldig lenge. Ja, i flere måneder også. Det hele startet med at jeg kom over dette her på nettet så tidlig som i mai. Det var snakk om et show, og det skulle ikke være på hvilken som helst dag.

Det skulle være dobbelshow i Oslo denne dagen, på selve bursdagen min. Det ene var Fordommer med Ørjan Burøe – et show som jeg allerede hadde vært på i april. Men fristelsen ble stor til å få med seg et par unge damer på scenen. 

Så i går midt på dagen dro jeg innover til Oslo sammen med pappa, bare oss to på tur, for vi var veldig klare for kvelden. En times tid med kjøring var vi kommet oss til hotellet hvor vi skulle bo. Hotellet som var så heldig å få overnattingsbesøk av oss var Thon Hotel Vika Atrium. Et veldig fint hotel. Her oppholdt vi oss i noen timer og samlet krefter til det som ventet på oss.
 


 


 


 

Timene gikk og det var på tide å komme seg litt ut. Kroppene trengte litt energi, en middagsrett som skulle holde oss oppe utover kvelden. Vi gikk ut i gatene for å se hva som fantes, men endte opp på Akerbrygge hos Big Horn. Et veldig koselig og rolig sted, og vi fikk vindusplass i uterestauranten deres, hvor vi kunne se langs bryggen og ut mot vannet.

Kan jo si at det skjedde litt da vi fikk satt oss. Plutselig kommer det noen vektere løpende, og etter kommer en redningsbil med menn som sitter klare med dykkerutstyr. Var det noen som hadde havnet utenfor bryggekanten? Redningsbåt var også tilstede, men jeg fikk vel aldri det helt klart for meg av hva som hadde skjedd.


 


 

Men så kom maten. Det jeg hadde plukket ut fra menyen var entrecôte med fløtepoteter, bearnaise, rømme, brokkoligrateng og soppstuing. Kan jo ikke si annet enn at det smakte utrolig godt. Og om jeg ble mett? Gjett om! Kunne nesten rullet ut av stolen. Skulle gjerne tatt en dessert også, men det var ikke plass for å si det sånn.

Etter hvert som vi fikk summet av oss litt tid, så måtte vi komme oss avgårde til neste stopp. Kveldens store happening sto for tur, og det var ikke bare meg som hadde lyst til å ta en tur til Latter denne kvelden. Salen var full av mange mennesker – med flertall av jenter. Plassene som var bestilt var midt i blinken. Andre rad ca. midt på var et veldig godt valg da vi bestilte billetter.

Menneskene strømmet på inn i salen, den ene etter den andre med et vinglass eller ølflaske i hånden. Lyset ble dempet i salen og fargene kom frem på scenen, og ut spretter to lekene damer som er klar for å gi oss litt show!


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Jeg kan ikke annet enn å si; FOR ET KANONSHOW! For en fantastisk kveld det ble på denne dagen. Råflotte damer som har sterke bein i nesen, og som virkelig tør å vise seg frem. Tusvik og Tønne skal ha flere show ut året. Så om du har lyst til å sjekke det ut og ta deg en tur, så kan du se når dem har lyst til å underholde deg her.

6 kommentarer

6 thoughts on “FOR ET KANONSHOW

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *