HAR DU TIPS?

Categories Hverdag


 


 


 


 

I seg selv er det en ganske stor flaske, og designet deres er også veldig fint. Det er ingen tvil om at vi, både jeg og mange andre, er opptatt av å lukte godt. Det å lukte vondt er det verste jeg vet, i hvert fall når jeg er rundt andre. Litt rart er det å tenke på at kroppen våres kan skifte så ofte, og hvor fort en endring i alle celler og andre kroppsbygninger kan arbeide.

Heldigvis er det mye kroppene klarer selv, og ingen kropper er like. Jeg har nok ikke luktet vondt på lenge, og det er takket være denne parfymen som jeg har brukt. En liten sprut må jeg alltid ha når jeg enten skal ut dørene, eller andre kommer hjem til meg. Jeg vil jo ikke bli den jenta som blir snakket ned til, og hvor de andre holder seg unna fordi det er en uggen duft som svirrer rundt meg.

Nå har jeg vært så heldig å ha den samme type parfymen, i akkurat samme flasken, i hele to år. Den lille skvetten som er igjen får jeg nok brukt opp i løpet av noen uker, og det betyr at jeg nå må begynne å jakte opp en ny svær dose med godlukt, ettersom denne flasken er utgått.

Så, har du tips? Er det noen parfymer som du bruker som du er fornøyd med? Tar i mot alt av det dere måtte dele av erfaringer, så skal jeg sjekke om duftene dere kommer med er noe for meg. For nå trenger jeg virkelig påfyll for ikke å legge alle andre i koma etter en stinkbombe. Heldigvis ikke fullt så ille – men alltid kjekt å lukte litt ekstra godt i disse dager!

3 kommentarer

3 thoughts on “HAR DU TIPS?

  1. Jeg er veldig glad i escada sine! eller dolce gabbana l’imperatrice 3(!!!) Den har vert favoritten min i mange år! 🙂
    Også er jeg veldig glad i bodyspray. De som er fra victoria secret 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *