MEN HVA ER DET SOM DA SKJER?

Categories Hverdag


 

Da jeg våknet i dag tidlig visste jeg lite om hva dagen skulle bringe. Jeg hadde ingen anelse om hva jeg skulle finne på, bortsett fra bare å sitte hjemme sånn som jeg ofte gjør. Jeg var lei. Jeg ble bare sliten av tanken. Det måtte skje noe, om det så var bare et eller annet.

Det ble mange timer med skjønnhetssøvn i natt, og det var godt å våkne opp uthvilt og opplagt. Du kan jo si det sånn at det blir noen timer ekstra med søvn i helgene, som tar igjen de tapte ellers i hverdagen. Men med en dag uten planer så kom jeg meg ut. Byen fikk et besøk av meg, og det skumleste var å ha med seg kortet på ferden.

For som du kan se så kom jeg ikke akkurat tomhendt hjem fra byen denne gangen heller. En tanke jeg hadde før jeg dro var at jeg hadde skapet fullt av klær, og dermed skulle jeg ikke kjøpe meg noe nytt i dag. Men hva er det som da skjer? Jeg kunne jo ikke akkurat gå igjennom alle butikkene uten å ta en titt. Og plutselig så var det noe som fristet i hyllene.


 

Denne mørkeblå genseren måtte jeg bare ha. Fra før hadde jeg akkurat samme genseren, bare i en bruntone. Og jeg kan si jeg er veldig fornøyd med stoffet. Den er så myk, og utrolig god å ha på seg. De hadde den i flere farger, men denne gangen tok jeg bare med meg denne fargen. Den er forresten fra Gina Tricot, og der kjøpte jeg også denne genseren som jeg ikke klarte å gå forbi.
 


 

Jeg syns den var så kul og skikkelig tøff. Og fargen og motivet sier sitt. Så jeg kunne ikke annet enn å ta med meg denne hjem også. Den finnes i flere farger også, men smaken min falt for denne gule. Jeg er veldig flink til å kjøpe klær, men ikke like flink til å bruke alt sammen. Går som oftest i noen få plagg gjennom uken, men nå må jeg bli flinkere til å variere sånn at jeg får brukt alt jeg har.


 

En annen butikk jeg bruker å finne mine klær i, det er H&M. Uten et eneste ønske på listen, og uten at jeg i det hele tatt trengte noe, så fant jeg meg overraskende nok noe her også. Eller, det var vel egentlig mamma som dro den frem denne søte blusen. Det er mye som er utrolig fint når jeg ser det på andre. Men ikke alt blir som jeg har tenkt og sett for meg når jeg får tredd plaggene på meg selv. Men denne her likte jeg.
 


 

Og helt til slutt så vil jeg vise dere det siste jeg kom hjem med i posene. Enda en topp fra H&M, en genser som er mer basic. Men veldig deilig å ha på seg. Med andre ord har det blitt litt påfyll i klesskapet igjen – om det ikke var nok der fra før. 

Men nå er kvelden godt i gang her, etter en fin dag som plutselig forsvant. Med en konto som ble tappet litt for penger er alltid litt surt, men ikke når man får noe så fint tilbake. Når det blir shopping igjen neste gang får vi se. Men først blir det vel å planlegge og finne noen julegaver fremover, for nå er det bare femti dager igjen til julaften.

5 kommentarer

5 thoughts on “MEN HVA ER DET SOM DA SKJER?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *