JEG KLIKKET INN OG SÅ NAVNET MITT

Categories Hverdag


 


 

I løpet av dagen, som oftest på ettermiddagen eller når jeg har kommet hjem fra jobb, så går jeg alltid igjennom kontoer på de sosiale medier. Det er jul, og flere kjeder har satt i gang sine julekalendere hvor det er mulig å vinne mye fint. Selv legger jeg ifra meg et lite spor der det er muligheter for det – et såkalt lodd for å få være med i en trekning.

I 2015 var jeg også innom flere julekalendere på nett, og da var jeg så heldig å vinne en komfyr. Jeg har også vunnet et par sko, og etter dette har jeg rett og slett hatt litt ekstra vinnerflaks. Etter at det ble et lite vinnerrush på meg, så har jeg hørt fra flere at jeg burde starte og tippe lotto. Hadde nok blitt millionær da, men har enda ikke kommet i gang med det.

Tidligere denne måneden så var jeg så heldig å vinne bowling. Kunne ta med meg flere mennesker å ta en omgang med litt kulespilling. Får se om jeg får tatt noen slag i romjulen.

Flere spor legger jeg ifra meg, og her en dag kom det et varsel. Jeg klikket inn og så navnet mitt. “Gratulerer som vinner av luke 12” sto det. Måtte blunke to ganger for å få det til å gå opp. Jeg hadde akkurat lagt meg til å sove da jeg så dette. Jeg hadde vunnet! Den heldige som ble trukket ut i deres julekalender var meg. Så i går kom denne lille og søte vesken til meg, og premien var veldig fin.
 


 


 


 


 

Så søt ørepynt. Jeg hadde bare sett dem på bildet, og for å gjøre det litt ekstra stas så hadde butikken disse kom fra pakket dem inn i en søt liten gaveveske. Syns de var veldig fine, og selvfølgelig måtte jeg prøve dem også. Ville dem passe til meg, eller ble det helt feil? Skiftet ut med de andre jeg hadde i ørene, og fikk satt dem på. “Hmm”, tenkte jeg – de passet jo veldig bra!
 


 

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG KLIKKET INN OG SÅ NAVNET MITT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *