JEG MÅ BARE SI – WOW

Categories Hverdag


 

Det store spørsmålet jeg nå sitter med, og som jeg lurer veldig på, det er når jeg skal bli kvitt dette grusomme viruset. Jeg er nå på tredje uken hvor jeg puster meg gjennom både de små og store hostekulene, og jeg kjenner at det begynner å gå på bedringens vei. Jeg har til og med pådratt meg en skade i en del av magen. Heldigvis ikke noe farlig, men så er det jo litt ubehagelig også.

I natt klarte jeg igjen å bli avbrutt midt i drømmene, og jeg som vanligvis sover alle timene fra jeg sovner, til enten alarmen ringer eller til jeg våkner av meg selv. Jeg kan med store ord si at jeg gleder meg til alt slipper taket, og jeg kan slappe av i alle muskler og ledd.
 


 

Men over til noe helt annet. For en to ukers tid siden fikk jeg disse flaskene over her i en stor pakke som var adressert til meg. Eller fikk og fikk. Var ikke heldig denne gangen som fikk den pengefritt gjennom “tollen”. Jeg har aldri vært så veldig opptatt av store produkter for å ta vare på skjønnhet og utseendet. Likevel må jeg jo prøve noe når jeg først har muligheten.

Alle flaskene har stått pent og pyntelig fremme her på benken. De har lyst opp hver eneste dag, men jeg har ikke rørt dem. Ikke før i dag, og jeg fikk klint håret inn med dette produktet. Jeg har aldri prøvd noen varer fra dette merket før, Fudge. Så i dag bestemte jeg meg for å teste den ut, siden jeg hadde handlet et lite lass av den.

Det lange håret mitt fikk kjenne på dette produktet, og da jeg fikk smurt alle hårstråene inn med den tynne kremen, så var det en overraskende ting som skjedde. Jeg må bare si det – wow! 

Jeg vet ikke helt hva jeg skulle tro. Ord ble stille og helt borte. Det eneste jeg kjente på var den energien som sugde seg inn i hodebunnen, og det kjentes ut som det var kremen fra after eight sjokoladen som lå og svømte i topplokket. For å si det ganske enkelt – produktet skal brukes flere ganger, og pengene var virkelig verdt å betale.

Dette er verken reklame eller annonse – kun mine ord og anbefaling om at dere der ute også burde prøve denne. Trenger du et løft? Ta denne flasken i bruk. “Denne sjampoen rengjør ikke bare håret, men stimulerer også sansene og får hodebunnen til å krible.” Og det kan jeg skrive under på at den virkelig gjør. Jeg kjente den fantastiske kriblingen ganske lenge i ettertid også. Kanskje opp mot en time. Og det gjorde noe med meg. 

Om du nå fikk lyst til å skaffe deg en sånn eller tre du også, klikk deg inn her og send inn en bestilling.

3 kommentarer

3 thoughts on “JEG MÅ BARE SI – WOW

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *