ULIKE DAGER, ULIKE TIDSPUNKT

Categories Hverdag

Med et hår som snart står til været og et sinne som snart ikke vet hvor det skal gjøre av seg, så skal det sies at jeg klarer å ha kalde føtter. Utrolig nok har enda fem dager gått sin gang, og at jeg nå sitter her og har en helg med et par fridager foran meg, det skal bli veldig deilig. Det er ikke så ille som det høres ut i første setning – syns det bare klinget så bra!

Men nå skal det bli bedre tider fremover. Dette mørket gjør noe med både meg og mange andre, hvor kroppen blir fortere sliten og humøret endrer seg. Kanskje litt humørsvingninger også? Uansett, de siste dagene vi nå har vært igjennom, samt de neste dagene og noen uker fremover har jeg både sett og ser frem til. For se på det her!
 

Fredag 9. februar 2018
 

Torsdag 8. februar 2018
 

Dette er tatt på ulike dager, ulike tidspunkt, men det de har til felles er at dette er begge syn som møtte meg om morgen. Jeg var veldig glad jeg hadde det beste utstyret av et speilrefleks med meg i vesken på disse dagene. I slike tilfeller skulle jeg gjerne stått høyt oppe og hatt en fantastisk utsikt av et vakkert landskap. Men ikke fullt så lett å finne en slik plass der man går til jobben om morgen.

Stedet er akkurat det samme også, men bare en litt annen vinkel. I dag tidlig var himmelen blå og rosa rett før åtte, mens i går var den vakker og oransje. Nesten litt magisk. Med så forskjellige kontrast på himmelen to dager på rad, så skal jeg nå nyte en helg på to dager til å gjøre akkurat det jeg har lyst til. Men også det jeg måtte føle for. God helg til alle sammen der ute!

6 kommentarer

6 thoughts on “ULIKE DAGER, ULIKE TIDSPUNKT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *