DA BLIR DET KONSERT

Categories Hverdag

Tenk å kunne være så heldig på en gang. Husker dere for bare et par uker tilbake da jeg kunne meddele om at jeg hadde vært så heldig å ha vunnet for første gang i år? Jeg deltok tilfeldigvis med en enkel kommentar av en registrering på en konkurranse som lå ute. Helt tilfeldig var det jeg som vant. En lekker kjole som dere kan se tilbake på her.

Det viser seg nemlig at tiden er inne for at veldig mange sider inne på det kjente og kjære sosiale mediet, såkalt facebook, legger ut konkurranser av både påskegodt med litt annet tilbehør ved siden av. De byr egentlig på veldig fine premier, og det er veldig lite pjus i gevinstene. 

Gårsdagens kveld hadde jeg verken det ene eller andre jeg skulle ha gjort. Jeg brukte store deler av tiden for meg selv, i mitt eget selskap sånn som jeg ofte pleier å gjøre. Siden påsken nå var kommet i gang gikk jeg for valget av å tenne noen lys, bare for å gjøre det ekstra koselig for meg selv. Jeg har jo ikke gjort det i hele vinter, så nå syns jeg det var på tide å få opp stemningen en mørk kveld, som nå er på vei til å bli lysere og lysere jo nærmere sommeren vi kommer.

Men så skjer det noe uventet, noe jeg ikke var forberedt på denne kvelden. Opp kommer det en melding til meg, et bildet som lyser opp mitt navn. “Vi vil gratulere Pernille med seieren i dagens konkurranse!” Øynene blir litt større, så jeg må klikker meg inn, og dette gjør jeg bare på noen få sekunder.

Jeg leser over for å se om alt stemmer. Og det gjorde det. Informasjonen som var gitt, at det var jeg som var den ene og tilfeldige vinneren av konkurransen, det var meg. Jeg har virkelig vunnet. Da blir det konsert. Nå føler jeg meg litt heldig, som skal få oppleve flere ting på kort tid. Noe av det er selvfølgelig litt hemmelig, men jeg skal så klart fortelle dere mer siden.
 


 


 


 


 


 

Og så var dagen her. For kort tid siden tok jeg i mot dette egget. Rosa og lekkert på utsiden, og med masse godt inni. Nå kan jeg virkelig kose meg i påsken, og jeg hadde aldri trodd at det var sånn påsken min skulle starte. Fra den tiden jeg deltok i konkurransen, hvor det senere tikket inn en melding, så tok det kun fire timer. Og dagen etter sitter jeg med denne flotte premien og noe jeg virkelig kan glede meg til senere.

4 kommentarer

4 thoughts on “DA BLIR DET KONSERT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *