GRAULERER PERNILLE

Categories Mote og skjønnhet

Er det lov å si at man sikler litt mye om dagen og syns så mye er så fint. Det er ikke til å unngå og få med seg overalt, både på de man omgås med, de man ser rundt seg og ikke minst det man kommer over og ser rundt omkring på nett.

Jeg sikter selvfølgelig til klær. Ikke at jeg er noe ekspert på den biten, men jeg har mine meninger jeg også. Hadde det vært opp til meg hvis jeg hadde hatt helt frie tøyler, så hadde nok klesskapet mitt vært overfylt, og masse hadde ligget strødd rundt overalt på grunn av plassmangel.

Tror nok ikke det er så lenge til jeg i det minste må få gått over hva jeg egentlig har, for så å kvitte meg med noe før jeg går helt over stokk og stein. Og apropos nye klær – i dag kom det en pakke i posten, med et innhold av klær.

Se på dette antrekket her. Etter endt arbeidsdag og en liten tur innom byen for et æren, så var jeg så heldig å kunne plukke opp en pakke på hjemveien. En pakke som jeg gledet meg til å få.

Det var her en kveld for noen uker siden at jeg rullet over skjermen. Kom over et innlegg. Slang igjen en kommentar. Og for kort tid siden fikk jeg et varsel på at noen ønsket kontakt med meg.

“Gratulerer Pernille – du er vinner av giveaway!” Jeg tok det ikke helt til meg med en gang, men så skjønte jeg at jeg nådde toppen og ble den ene av mange flere som også ønsket å vinne.

Og i dag kom pakken frem, og dette ullundertøyet fra Drømcollection ramlet ut da jeg åpnet den. Og vet du hva? Ikke mange sekunder etter at plasten var revet av, så satt det allerede på.

I mine øyne så er den en drøm å ha på, og man er mer forberedt på kulden og kalde dager – selv om man aller helst ønsker seg en mild og behagelig vinter. Jeg vet i hvert fall at dette blir tatt godt i bruk, og fra tiden nå og utover vinteren så kan jeg nærmest bo i ull siden jeg er den største frysepinnen jeg kjenner. Men, veldig moro var det å vinne noe sånt som dette, som man får bruk for.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *