FIN OG ROLIG DAG

Categories Hverdag

Tidlig start på dagen hvor jeg våknet halv åtte og var egentlig klar for en ny dag. Men fant ut at jeg ville ha litt mer søvn og våknet to timer senere. Kom meg ikke opp av senga før i halv elleve tiden, og da fikk jeg kjempegod frokost av pappa. Speilegg, bacon og masse agurk. Kunne vel ikke blitt en bedre start på dagen det. Syns dagen har vært innholdsrik, men samtidig har det ikke skjedd store greier her. Tok lørdagshandlingen med pappa, og etter det har det blitt litt ordning i heimen. Ellers har det vært en stille og rolig dag forsåvidt. Den egentlige planene min droppet jeg, og fikk heller tatt litt bilder av noe annet. Nå skal vi snart kose oss med mat. Reker står på menyen for de som liker det, mens jeg skal kose meg med grillribbe og grillspyd. Ha en fin lørdagskveld videre!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *