DEN NYE HVERDAGEN

Categories Hverdag

Koser meg virkelig med min nye hverdag. Frem til nå har jeg hatt det fint med å være på jobb hver dag, men nå som jeg har startet på skolen i tillegg merker jeg at det er litt deilig å være borte fra arbeidet. Å gjøre litt andre ting. En litt mer variert hverdag kjennes veldig bra ut nå. Og frem til nå føles det godt å sitte på skolebenken igjen. Kjenner meg igjen i mye av det vi har hatt på skolen. Og med noen år med jobberfaring har jeg noen knagger å sette teorien på. Er så morsomt å lære!

I dag har det vært grått og kjedelig ute. Så i går var jeg på shopping og fikk kjøpt meg ny regnjakke. Ikke at jeg trengte det, men hadde lyst på en lang vanntett jakke som jeg kunne bruke utenfor jobben. Og jeg er så fornøyd. Den er rød, en av mine favorittfarger, lang og kjempefin. Så nå slipper jeg å bli så vår når jeg skal på skolen også. Gidder jo ikke drasse på meg fullt regntøyutstyr for en liten sykletur på noen minutter, når vi sitter inne hele dagen. 

Jeg er også superfornøyd med klassene mine. Alle virker så hyggelige. Og motivasjonen min for å lære er på topp. Er allerede i gang med to litt store oppgaver med masse spørsmål, og enn så lenge koser jeg meg når jeg jobber med lekser. I tillegg til skriving er det også mye lesing. Så nå blir det å jobbe så godt jeg kan nesten hver dag. Må nesten det hvis jeg skal klare og henge i å få med meg det jeg skal. 

Så glad følte jeg meg da jeg kom hjem fra skolen i dag!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *