HARD JOBBING

Categories Hverdag

Helgen gikk like fort som den kom, og uka er allerede i full gang. En fin da på jobb i går, og en veldig bra skoledag i dag. Har blitt veldig mye skole på dagsplanen. En del timer med undervisning, og da jeg kom hjem var det rett på arbeidet av de to store oppgavene jeg har gående. Etter noen dager med litt mindre motivasjon til skolearbeid, fikk jeg i dag gjort unna en skikkelig haug. Begge oppgavene er snart ved sin ende. Bare et par spørsmål som skal skrives på, og så er de klare for levering. 

 

Her er beviset på at jeg har jobbet

 

Midt opp i jobbingen har jeg også rukket å være barnevakt noen timer. I går var jeg hos familien mange timer etter jobb og passet på mine kusiner. Så i går kveld ble det ganske så sent. Var vel ikke hjemme før i halv ellevetiden på kvelden, og da var det å gå i seg litt mat før jeg hoppet i seng. På ettermiddagen i dag kom min lille kusine på 3 år innom. Så mens både den ene og den andre siden av familien har vært på fotball, har vi kost oss masse hjemme alene inne i griseværet. Blitt mye tegning i kveld, og lillesøster disket til og med opp deilig milkshake til oss. Smakte nokså godt på en slik blåse-bort-regnfulldag som dette. 

Nå har jeg lagt studentlivet på hylla for i kveld. Lyttet til det lille av tordenværet som har vært innom her i kveld. Hadde håpet at det skulle bli skikkelig fest og masse tordenskrall. Men ble visst ikke det denne gangen. Alt i alt har det vært en flott dag, hvis vi ser bort i fra mengden med regn. Nå blir det å lade opp til to nye dager med jobb og en skoledag til denne uken, så skal helgen nytes når den kommer. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *