RIGGET MEG GODT TILRETTE

Categories Hverdag

Fredag alt? Hvor har denne uken blitt av? Snart er jo min første ferieuke over, og jeg trodde ikke at dagene skulle gå så fort i ferien. Timene flyr jo fra oss i en ellers hektisk hverdag – men i ferien da? Jaja, det er bare å nyte hvert eneste sekund, minutt og timer med fri. Og ikke minst nyte det fantastiske sommerværet vi har.

I dag kunne jeg nemlig stå opp til at solen skinte igjennom det lille vinduet mitt. Dagen for meg startet egentlig i femtiden til morgen i dag. Huff, tenkte jeg. Hvorfor er jeg våken nå? Var det bare fire timer søvn jeg trengte i natt? Var jeg allerede nå klar på denne tiden av døgnet til en ny dag? Heldigvis klarte jeg og sovne igjen etter litt grubling og tenking. 

Siden solen skinte høyt der oppe på himmelen kunne jeg ikke noe annet enn å åle meg ut av senga. Både kroppen og jeg var klar for å slikke enda mer sol. Så nå har jeg rigget meg godt tilrette på terrassen igjen, og er veldig klar for å kjenne på varmen. Dette kan fort bli , hvis ikke vinden skal ødelegge så mye og regne kommer på besøk, en veldig fin dag! Håper finværet har tatt seg en tur til dere også, så får dere kose dere med en fin og flott solfylt dag.


 

7 kommentarer

7 thoughts on “RIGGET MEG GODT TILRETTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *