ATTER EN FIN DAG

Categories Hverdag

Våknet til morgen i dag, etter en fin og koselig drøm. Måtte ligge og dra ut tiden litt, før jeg kom meg ut av senga. Da jeg fikk se det fine været som var ute i dag, slang jeg på meg shorts og singlett for å sette meg ut i sola. Der ble jeg liggende, før mamma og jeg tok oss en gåtur her på kilen. Ble litt shopping på mamma, før vi på hjemveien tok turen innom butikken for å kjøpe lunsj. Solen var fortsatt høyt oppe på himmelen, så vi satt ute og koste oss. Resten av ettermiddagen ble jeg liggende og slappe av ute i sola, og for å få mer farge på kroppen. Varmegradene har vært på plass i dag óg, med hele 30 grader i sola! 
Kjøkkenet har også fått inn flere elementer, og det går ganske unna om dagen. Nå gleder vi oss masse til å få et kjøkken igjen!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *