SOLSKINNSDAG

Categories Hverdag

En liten tur innom i finværet, og for en fin onsdag dette har vært. Det første jeg gjorde da jeg våknet var å ta en dusj. Siden bade er under oppussing og dusjen flyttet ut i hage i går kveld, fant jeg heller frem hageslangen. Kaldt, men veldig forfriskende. Spiste en deilig frokost med de andre. Vi koste oss med rundstykker. Og siden da har jeg bare sittet ute i sola. Helt fantastisk vær, og sola skinner sin siste time nå i kveld før den går bak høyblokkene. Har fått kost meg med den spennende boka, og ikke minst masse musikk. Sommeren er herlig, hvertfall når kroppen får masse farge!
 

Et helt halvt år – Rørende, morsom, medrivende og gripende roman av Jojo Moyes

1 kommentar

1 thought on “SOLSKINNSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *