TUR TIL BEHANDLING

Categories Hverdag

Etter en dag som dette var det virkelig godt å få senket skuldrene og bare ligge der i mine egne tanker. Jeg har ofte vært inne på tankene før. Tankene om å få gjort noe med det. Jeg vet jo veldig godt at jeg ikke har den beste teknikken inne, i hvert fall når de ikke er like.

Men likevel har jeg ikke fått ut fingeren tidligere og virkelig gitt meg litt annen pleie enn det jeg kan gi meg selv. En lite planlagt tur til behandling gjorde virkelig ikke noe i kveld. Det er høstferie for mange, men ikke for meg. Selv har det vært en stille, rolig og veldig fin dag på jobb, men likevel var kroppen ganske sliten likevel.

Derfor var det godt å komme seg ut med lillesøster, og sammen tok vi den samme behandlingen. Farging og forming av bryn. Voksing og napping. Selv er jeg ikke eksperten på den fronten, men veldig deilig å ligge der på den varme og myke madrassen og la andre pleie deg. Jeg kunne med andre ord sovnet der jeg lå.

Rett fra jobb og en tur ut for behandling var noe jeg kjente på kroppen etterpå at jeg trengte. Skulle så gjerne tatt mange andre type pleier for kropp og sjel. Men jeg føler ikke tiden alltid strekker til, selv om jeg har nokså mye tid. Ikke er det alltid like lett å få til alt hele tiden heller når jeg komme hjem fra jobb med en sliten kropp og tungt hode. Men i kveld fikk jeg det til. Pleie for kroppen og pleie for sjel. Kanskje resultatet kommer senere…
 


 


 

4 kommentarer

4 thoughts on “TUR TIL BEHANDLING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *