HVORDAN JEG LAGER SMOOTHIE

Categories Mat

I forrige uke gikk jeg til innkjøp av noe som det var lenge siden jeg hadde hatt liggende. Jeg fikk plutselig et innfall av at dette var noe som jeg bare måtte ha. Dette er noe som smaker veldig godt om sommeren, og når det er varmt ute. Men hvorfor ikke kose seg med det ellers?

Er det noe jeg syns er veldig godt så er det smoothie. Nå har jeg ikke smakt på så mange forskjellige smaker, men jeg har likevel en favoritt av den typen man kan lage selv. Jordbærsmak! Når jeg ser bærene blander seg i mikseren – allerede da kan jeg kjenne den deilig sommerfølelsen i kroppen.

Og ingen unntak var det i kveld. Jeg sto der og så blandingen mikse seg med hverandre. Bærene ble most inn i hverandre og jeg gledet meg bare til å ta det første glasset. 
 

Mai 2016
 


 


 


 


 


 

Det var som om smaken smeltet på tungen. Smaken av frosne bær og juice blandet sammen. Den kalde drikken silte seg nedover halsen og videre til magen. Det var akkurat dette jeg trengte nå. Denne stunden bare til å gjøre ingenting. Nå skal det blir godt med kveld!

9 kommentarer

9 thoughts on “HVORDAN JEG LAGER SMOOTHIE

  1. Smoothie er utrolig godt! Og ikke minst helsefrembringende 🙂 🙂 Jeg har en blender jeg også, bare ikke så flink til å bruke den stadig 😛 hehe. Fine bilder 🙂

  2. Hei Pernille.
    Takk for at du likte maten min! Så godt dette ser ut☺Helt nydelig!
    Hilsen Théa
    veganoppskrifter.blogg.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *