HJEMMESTUDIO

Categories Hverdag

Fredagskveld, og jeg ligger rett ut i senga. Hører regnet dryppe på vindusrammene, og håper være blir penere i morgen. Har jeg kost meg med familien og spist god middag. I kveld hadde pappa mekket sammen taco til oss, og det smakte veldig godt. Blir like mett hver gang, og det er jo bra. Hadde Norske talenter på TV-skjermen, og en fredagskveld med denne oppskriften slå aldri feil.
– 1 ts liten familie
– 4 ss underholdning
– 3 sleiver med god mat

Tenkte jeg kunne vise dere et bildet jeg tok nå i kveld som jeg ble fornøyd med. Den søte lille og gode muffinsen inneholder forresten bilter av After Eight sjokolade – og det er noe jeg virkelig vil anbefale hvis dere skal lage muffins neste gang! Lag vanlig muffinsrøre og rør inn biter av After Eight. Lover, det er noe dere kommer til å ville ha mer av. Har også laget rullekake, så blir spennende å se hvordan den smaker.

 

Q; Har du tenkt til å prøve After Eight i muffinsen?

1 kommentar

1 thought on “HJEMMESTUDIO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *